Přijeď, jsem u Pamely.
Mám depku.
Neva, vezmi ji s sebou. Má tady čarodějnici, ta tě dá do cajku.
.
Jak jsem už psala, tak takový to čarování a hrabání se v horoskopech mě moc neba. Jako jo, může to být vtipná zábava,ale nebrala bych to moc vážně. Už jsem z toho důvodu, že se mnou se horoskop trochu spletl. Jsem panna. Plno z vás mě zná. Plno z vás asi trochu tuší, jaká má být panna. No, tak co, jsem to fakt já? Vzhledem k tomu, že tady sedim na kusu starýho rohlíku, tak asi těžko.
.
Ty jsi taková uzavřená realistka, milující lesy.
.
Tak to mi řekla ta čarodějnice, jak jsem o ní už psala. Myslela jsem si, že jí je sedmdesát. Tak prosim vás, není. Je jí málo přes čtyřicet a je to Pamely příbuzná. Je moc milá a moc hezká. Jen si prostě nevěděla moc rady se zpackanym životem a bolavejma kostma a tak se dala na cestu, který věřila. Dneska je zdravá a štastná, teda v rámci možností. Radši říkejme štestí spokojenost. Štěstí je slovo z názvů pohádek, my dospělí a vyzrálí chceme být spokojení.
.
Seděly jsme tam v kolečku a pily bylinkové čaje. Dobře, jestli je mezi vámi nějaký dvacetiletý čtenář, tak se už klidně může přestat smát.
No, tak jsme tam teda seděli a pili ty čaje probírali život. 4 trosky, každá něšťastná něčím jiným, snažící se o harmonii a konečně trochu vnitřního klidu. Každá svým způsobem jinak neštastná. A nemluvili jsme o rakovině. Rakovina vám vntřní svobodu neukradne.Mluvili jsme o tom, co bylo před ní. O rodičích, o partnerech a vůbec tak o vztazích. Všechny ty sračky do sebe zapadaly. Všechna ta bolest, která nás nutí hledat pořád nové cesty, jak si život uspořádat. Všechny ty cesty, co jsou nakonec slepé, ale aspoň vás naučí chodit. Všechen ten život, který se už nesnažíte skrývat před ostatníma, protože hledáte radu.
Univerzální radu, jak žít, když nevidíte za zatáčku a netušíte, jestli bude vaše cesta ještě pokračovat.
.
Jo, a já lesy nesnáším. Je tam tma, musí se tam chodit a jednou jsem tam šlápla na slepejše.

Komentáře

Oblíbené příspěvky