Já nebývám moc vytočená z dětí. Asi jsem, jak říká Pamela, zacyklenej flegmouš s mužskou energií, co se vám nepodaří pořádně nasrat.
Jenže před dětma nemůžete pořád vypadat, že máte všechno na salámu. Dítě se přece musí, aspoň někdy učit nějakému tomu životnímu pořádku. Tak aspoň předstírám.
Jednoho dne, byla to zima, když jsem se dívala na film Skřivánci na niti, tak mi praskla voda. Měla jsem tenkrát nějakých těch 107 kilo a čekala jsem se strachem na duši na svůj druhý porod. Měla jsem až takový strach a zrovna bioezoeko období a tak jsem si platila porodní asistentku.
Jen jeden den, z toho času ta paní nemohla. A to zrovna ten den poté, co já koukala na ten film. V noc, kdy se zrovna lámal pátek na sobotu, jsem vánicí byla odvežena do Neratovic, kde jsem měla porodit.
Za ukrutných dvacet hodin porodního hekání, vzteku na manžela a breku, že to jsou jistojistě moje poslední minuty života, se to stalo.
Na nemocnicí prolétlo UFO a vyplivlo Benjamina. Jako znamení, že všechno proběhlo v pořádku, mimozemšťani na pár minut vyhodili proud.
Béňa je zvláštní tvor, co my ostatní moc nechápeme. Není nic, co by neztratil. Není místo, kam by přišel včas. Není volání, na které by vám odpověděl na první dobrou. Má vás na háku a to pořád. Anebo možná nemá, možná má opravdu nějakej paralelní život v dalekém vesmíru a tomu se věnuje víc. Kdo ví.
Každopádně matce, která je ta, co ho právně zastupuje v téhle sluneční soustavě, to občas leze krkem.
Za poslední dva dny ztratil peněženku, klíče,čip,tašku. Šel do školy bez ponožek, přišel ze školy bez bundy. Teď zrovna loudí u sousedky sešit na opsání úkolu, co si nechal ve škole.
Co s tím? Nějak se to naučit musí a tak předstírám, že se zlobím, aby se snažil, protože snaha se cení a to možná i v jiných galaxiích.


Nejradši bych ho ale objala a řekla, že na všechno pečeme a odlétáme někam, kde nejsou starosti a není smutek. Někam, kde neexistuje tahle zkurvená rakovina, co už mi zase někoho bere.

Někam, kde je duha a kde jsou poníci s růžovou hřívou.
Někam, kde už nebudu mít strach.

Komentáře

Oblíbené příspěvky