Když jsem tu svoji blbou diagnozu zjistila,tak jsem se vrhla na zjišťování všech možných druhů léčby. Já realistka, jsem narazila i na plno alternativ, kterým jsem byla odhodlaná za každou cenu věřit.

Tak jasně, chcete žít, tak není problém sníst deset kilo meruňkových jader a zapít to savem a přitom uhýbat před chemitrails. Vrhnout se na jogu, navštívit pár léčitelů a vymazat ze života mlíko, to zlo, co se bere telátkům od huby. Obviňovala jsem rodiče za to,že mě dali očkovat a kočku, že na mě určitě hodila tu nemoc z jejích hoven, co mi rozežírá mozek.
Při druhé návštěve onkologie jsem přesvědčovala doktorku, že to mám tak rozlezlé po jedněch antidepresivech, mávajíc jí šmírákem plným reklamních banerů před očima. Poslala mě někam, tak jemně, jak to jen onkolog, co tohle zoufalství zažívá s každým novým pacientem,ale zároveň má na samovyhledávání informací vztek, umí. Pak jsem běžela za známým doktorem do blázince, aby mi to potvrdil. Nepotvrdil. Ale druhý den mi volal, že to asi tak fakt bude. Ne ta rakovina,ale ten rychlý průběh. Ale to byla jedinná věc, na kterou jsem mohla bigfarmu nachytat.

Big farma, nebo bigfarma, nevím, jak se to píše. Zlo. Největší zlo našich životů. Nutí nás očkovat a nutí nám i chemo, když máme rakovinu, no fuj.
Tak hele. Za prvý vám chci říct, že neznám absolutně nikoho, kdo se vyléčil trávou, meruňkama, savem, octovejma ponožkama, ovocnejma štávama a čínskou medicínou. Nebo dokonce tou vodou s cukrem, co začíná na H. Ne, neznám.
Ale znám pár holek, co si to už nepřečtou, protože uvěřili těmhle stránkám plnejm bannerů, co melou hovna.
A je mi z toho smutno. Já neříkám, že alternativu nebrat. Ale ne samotnou.
Taky jsem to zkoušela. Naštestí u nějakejch léčitelů a číňanů, co nebyli moc na prachy a tam mi rovnou řekli, že oni mě do cajku nedají. Jen mi múžou zmírnit nežádoucí účinky léků.
Kdyby nebyla bigfarma, tak moji milí nemáme ani antibiotika a chcípáme jako mouchy. Tak si to uvědomte a nesdílejte prosím kraviny typu, že vám mango zabilo nádor na mozku.
Jsou lidé, co to vezmou vážně a umřou. A smrt je moc smutná záležitost, věřte mi. Chodí okolo mě docela často.

Omluvám se za opravdu hodně sprostých slov, ale když jsem nasraná, tak to jinak nejde.
Jo a taky jsem někde četla, že sprosťárny značí vysoké IQ...tak to někde nahnat musim.

Komentáře

Oblíbené příspěvky