Zavolej jí. Musíš jí zavolat.
Já se bojím, sakra jí vůbec neznám.
Ale to je v pohodě, ona tě uklidní uvidíš.

Představa, že volám někam do EzoTV mě nikdy nelákala. Akorát, že v tom Ezu toho člověka aspoň vidíte. Teď jsem měla zavolat někam na Slovensko, nějaký paní, co si změnila svůj život tím, že se vrhla na ezo. Vyléčila se z nějaký kulhavý nemoci a teď prý ve svejch sedmdesáti tancuje čardáš.


Tak mi dej aspoň datum narození.
13.9.81, 22:50, Mělník.
Ty to takhle víš, jo?
No, ne asi.
Hele, Májo, Adélka se mi tady klepe, že se tě prej bojí, mužes jí prosím aspoň takhle na dálku udělat horoskop?

 
Hele, tak mi volala a měla jsem pravdu. Máš hrozně moc mužský energie. Vůbec nepoužíváš tu ženskou. A taky jseš jenom země. žadnej oheň ani kov. Ty se neumíš vůbec naštvat, nepoužíváš emoce, musíš se změnit, musíš být v rovnováze.
Hm.


Jak jsem už psala, srab vás nutí hledat odpověď na svoji nemoc všude. Modlíte se , čarujete, čtete blbý motivační citáty a věříte, že to ,co nějakej dement vymyslel jako slogan na mlíko, je vaše cesta k uzdravení.
Jenže co teď? Svět je plnej bojovnic a věta, že změnit život, vám ho může zachránit je zrádná.
Za prvý, jak jako změnit? Mám jako spálit mosty, opustit rodinu, pohřbít vzpomínky a vrhnout se do ráje budouctnosti?
A za druhý, když tohle udělám, tak se jako budu se mít víc ráda?


Adélo, neexistuje, že pracuješ na sebelásce. Buď se ráda máš nebo nemáš.
Aha.


Trnitá to cesta k uzdravení.

Komentáře

Oblíbené příspěvky