Tak už zase odcházejí. Nic závažného, nic co by se nedalo přežít, nic bez čeho by se žít nedalo. A přitom to má tak velký význam.
Vlasy.
Prostě vlasy.
Bůh nám je dal, asi jen jako čepici. Neandrtálci neuměli plést ani háčkovat a tak jim dal vlasy. A mně je teď zase bere.
Svědí mě hlava, ale děsně,asi se udrbu.Nejdřív jsem si myslela, že mám vši. Čtyři děti , školka a vši, to je celkem běžná kombinace.

Paní učitelko, Gil mi říkal, že ho nějaká paní odtáhla do koupelny a prohlížela mu hlavu. Byl z toho děsně vyděšenej.
Aha, a proč jste nám to neřekla hned?
On, mi to řekl až po dvou měsících.
Aha, takže ho to asi hodně poznamenalo.
(obě dvě se během rozhovoru drbeme, stačí k tomu slovo vši)

A já se teď brbu furt. A je mi to líto. Vlasy mám pěkný. Konečně kudrnatý a zase mě čeká plešatost. Já vím, paruka. Jenže měl to někdo z vás na holý hlavě? A jestli jo, tak dostal k tomu někdo z vás nával? Víte vy vůbec, co je to nával? Tak si představte, že vás někdo v kombinéze, šále, čepici a PARUCE zavře do sauny. Co uděláte? Začnete panikařit a strhávat ze sebe všechno co jde. Normální vlasy jen tak nesundáte. Pokud si teda do sauny neberete žiletku. Ale paruku hned. No a já si paruku strhávám tak padesátkrát za den. To je lepší jí nenosit.
Jenže, tlustá bezvlasá ženská si připadá jako trotl. A to já už nechci. Jednou to stačilo.

Hlavně si nehol hlavu. Já to udělala a nakonec mi vlasy vypadaly až za dlouho.

Pamele se to řekne. Ale já si tam zatím vydrbu díry.


Paruka je dobrá. Jednou jsem dostala od měšťáků pokutu. Začala jsem brečet. Normálně to nedělám,ale prostě ten den toho na mě bylo dost. A jak jsem bulela,tak jsem si sundala čepici i s parukou. Pokutu stáhli.


No aspoň něco. Budu tohle citový vydírání taky praktikovat.

Komentáře

Oblíbené příspěvky